Problem med internet

Vi har inte haft internet på några dagar så jag har inte kunnat skriva men nu är det fixat på stora A,s data. :Mellan A har inget så hon är inte glad Stora A har varit hemma tis och ons. Varit frusen och sovit massor. Gick till skolan i dag men jag och min syster fick hämta honom kl 11,30.Han känns lite varm men det vill inte riktigt bryta ut.
De andra två mår bra och har kompisar hemma.

Jag har städat i dag och de stora fick ta sina rum- inga glada miner då inte.


I kväll blir det kyckling ris och curry sås till middag Barnen har ätit pannkakor smen jag hoppas de orkar lite middag.

Föräldramöte i kväll men eftersom jag var i tisdags med lilla A får Anders gå i dag för mellan A-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0