regnet det bara öser ner

Väckte mellan A 7.30 hon skulle iväg till s-hem med en kompis.Hon var trött men fixade sig och kom i väg i tid.
Lilla A har sin kompis kvar här hemma och de ska på bio i eftermiddag.Stora sitter vid data och jag har sagt att han ska pausa annars tar jag bort internet.är förberedd på utbrott och mer bråk.

Jessika har lagt om mitt sår och det var helt underbart att vara utan tejpen en stund. Det kliar så jag tror jag blir tokig.


I kväll ska mellan A ha en kompis över natten och vi ska äta bakad potatis-mums

Tanken är att vi ska åka till ullared kl 07 i morgon hoppas det blir av men både Anders och mellan A har ont i halsen så vi får se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0