simhallen

Sov länge i dag och det var skönt. På med mina promenadkläder och gick min timme med Zack:Efter gårdagens panikattack och tre timmars gråt mår jag bättre i dag men känner mig trött.

Annsofi och Emil kom på eftermiddagen och vi åkte till simhallen. Lilla och mellan A var med. mellan A hade två kompisar med sig sen ska hon sova hos en kompis i natt.

I kväll blev det smörgåstårta räkor och vin. För ett år sedan låg jag helt utslagen och titta på cancergalan, idag mår jag fysiskt bra. Tack Gud att jag ännu lever med Anders och våra barn.

Jag Anders och lilla tittar på galan när Sarah down finer sjöng moving on grät både jag och lilla A. han blev gladare när han fick ringa in och skänka pengar SNÄLLA gör det du med.

fattar du? det dör 4 kvinnor varje dag i bröstcancer vilket under att JAG får leva. Skänk pengar det räddar liv Kram till er alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0