trött

jag har jobbat söndag och månda och i dag. Det har gått bra.

hade jätte ont i vä arm efter jag klippt häcken men nu har det äntligen blivit bättre.

I går åkte jag för att ta bort min porta cart vilket gjorde skitont. Inte när de tog bort den men när de bedövade. Men all personal var toppen som vanligt.Kom en massa konstiga känslor så jag storgrät hela tiden grät även på kvällen men i dag har det varit bättre.

Haft STOR konflikt med stora A ang data.Nu får vi sätta schema på hans data spel och vi kommer dra ner på tiden om han ska spela data alls.Han skippade fotbollsträning i dag och trodde att han kunde byta det mot data spel.När inte det gick blev han rasande men, men vi får se vad som händer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0