ullared

i går kväll skulle Anders till grannen för att hjälpa till med hans panna i källaren. jag tog mitt sticke och följde med för jag vet att hans fru alltid stickar. Vi satt och tjata en stund men sen gick vi hem för vi skulle upp tidigt idag..


Vi gick upp kl 7 för att åka till ullared, hämtade en kompis till mellan A kl 7,30. Pojkarna ville inte följa med. Där var så mycket folk så när vi åkte hem efter 5 timmar sa Anders ALDRIG MER.

Men men vi fick gjort en del inköp av julklappar till barnen vilket känns bra.Handlade åt mamma till hennes barnbarnsbarn.

När vi kom hem åkte jag och Anders till kyrkan sen hem och laga middag. När vi diskat, plockat upp alla varor åkte vi till Pia och Morgan för att dricka kaffe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0