akuten

Jag vaknade kl 5 i morse och gick på toa. Stora A kommer ner och gråter. Berättar att han cyklat omkull i går kväll och har ont i handleden. Den ser jätte konstig ut. Jag ringer sjukvårdsupplysningen och de säger att vi ska åka in. Röntgen öppnar kl 8. Vi har lånat ut en bil och Anders ska en massa ärende som kolla jobb kl 8 massage kl 9 parkeringsvakt till Lilla A,s lag kl 10 . Vi tar taxi som kommer kl 6,20 sedan är vi hemma kl 13. De har gipsat handen tror att båt benet är av vi ska på ny röntgen i veckan.

En sköterska är så otrevlig och jag talar om för henne att jag varit vip kund på detta sjukhus ett år och jag är glad att jag inte träffat en så otrevlig människa. Jag säger också att hon bör inte jobba med människor eller vara hemma om hon har en dålig dag


Anders är på firmafest ska sova hos chefen i natt.


Jag och barnen  har ätit gott och spelat spel. nu tittar vi på tv snart go natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0