äntligen fredag

Gemensam middag jo det gick bra eftersom vi åt redan 17,30. mys och titta på tv 19,30? Stora A i byn med kompisar , mellan A sova hos kompis , lilla A och Anders hämtar ved. Jag var faktiskt med och hämtade ett släp och lastade av sedan pallade jag inte mer. Lilla A har fixat två släp. Han är stark.


I dag gick jag min promenad med Jessika och zack. Sedan åkte jag till skolan hos lilla A och det var kul. Plötsligt ser jag att Anders sökt mig och ringer upp. Han berättar att mellan A är hos skolsköterskan, har klämt armbågen i en dörr. Jag är säker på att han skämtar men tyvärr gör han inte det. När vi kommer till läkaren säger han till mig- inte du igen.Men ,men som väl är har vi en skicklig läkare som tycker att vi ska vänta till måndag. Väl hemma har hon jätteont och slipper dammsuga sitt rum vilket jag gör. När jag råkar röra en sladd till tv,n ser jag hur hon använder BÄGGE händerna för att fixa det. Så nu är det bättre. Hon är jätte arg för att hon inte får spela match på söndag men, men det är smällar man får ta.

Nu ska jag titta på dobidoo och väntar på lilla A och Anders.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0