Intervju

Började dagen som vanligt med att väcka trötta barn och göra frukost. När jag kört barn till skolan lånade jag Zack mina vänners hund och gick min promenad på en timme. SKÖNT.När jag kom hem åt jag två knäckebröd och sedan en dusch.

När journalisten  kom tyckte jag att hon ställde konstiga frågor blev nästan rädd att hon var tankeläsare. Jag grät hon hade tårar i ögonen.Efter en stund kom förklaringen. Hon hade bröst cancer för tre år sedan. Vi pratade i två timmar det var viktig bearbetning för mig. Var helt slut efteråt.

Sedan tog hon lite foto och sa att jag var lätt att fota. Typ att jag hade styrka eller utstrålning- Det har jag levt på hela dagen.

Det var så härligt att prata med en som haft många tankar och känslor som en själv. Vi kom fram till en viktig sak. Alla dessa jobbiga utseende fanatiska människor. Kan kännas lite hårt när de klagar inför oss stympade människor men vi kom på snygg förpackning- tomt innehåll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0