Jobb

 Nu har jag inte skrivit på ett tag men jag har haft en toppen vecka. Varit på jobbet två dagar och det känns TOPPEN,Det är helt underbart att få känna sig "NORMAL" Göra som de flesta andra ha tider att passa.Man somnar så gott på kvällen när man är både fysiskt och psykist trött.

Jag har bestämt att börja jobba galvtid from 1 okt och det känns bara bra.

Det är bra med alla barnen men de är trötta och sega på morgonen. Lilla A kommer i säng på kvällarna men inte de stora. Tänk va fort de glömmer. Urtrötta varje morgon men det har de glömt när det blir kväll.Då heter det -ska bara-

Vi har försökt hitta en dag att köra till väla men det är nästan omöjligt. fotboll alla tre, inne bandy men då kom vi på att barnen är lediga på måndag. Jag ska till kirurgen kl 10 sedan kör vi till väla. De stora ska ha jackor mössa och alla tre ska ha vantar. Stora A ska även ha innebandy klubba. Han har tränat både inne bandy och fotboll denna vecka och det har gått bra. Han har match på söndag ska bli kul.

Det är många matcher på helgerna men när de inte har något känns det tomt och trist Mellan A har inget denna helg.

På lördag ska Anders på fest med jobbet och barnen fick bestämma vad vi ska äta. Grillad kyckling, potatissallad och pommes.

Längtar till i morgon kväll mys kväll Stora A tror han får sin data då och då är han säkert hemma hela helgen. Ska vi bara komma överrens om tiden man får tillbringa där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0