jobb

I dag började min första arbetsdag. Jag ska gå bredvid 10 t/ vecka hela september, Jag var nervös innan i veckan men i morse känndes allt ok. När jag kom fram möttes jag av många goa kramar och träffade kolleger på alla tre avd.

Känns jätte bra att komma i gång igen.

Barnens skola flyter på bra. Anders jobbar och står i.

Hoppas att allt känns normalt snart igen.

I morgon kommer en journalist hit för hon vill göra en intervju ang min bröstcancer eftersom det snart är dags för ROSA BANDET   KÖP och stöd cancerforskningen.

På lördag träffas vi alla syskon (Hoppas alla kan komma en stund) och mamma och pappa. Det blir inte så ofta nu för tiden så det ska bli kul. Hoppas pappa orkar vara med men han har fått cellgift igen och är väldigt tagen av det

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0