lördag

i dag  gick Anders upp tidigt för att hämta ett sista släp ved.Sedan åkte han till Morgan och drack kaffe.Vi åkte till klintenbergs för att hämta färg till lilla toan. Jag vill att Anders sätter upp väven nu sen ska jag måla men det vill inte han. I dag blev jag arg han gnäller på röra i ett skåp men själv har han inte diskat sin matlåda eller termos sen i går . Jag höjde rösten och sa det är lätt att hitta fel hos andra men inte se sina egna. Så är det nog hos oss alla,


I kväll var jag i kyrkan med mamma och lyssnade på en kör jätte bra mamma tyckte det var lite trist med de engelska sångerna annars var det bra,När jag kom hem  kl 19 hade Anders gjort god middag

Mellan A har en kompis här som ska sova över, lilla A har hyrt en film stora A är ute med kompisar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0