måndag morgon

I lördags var mina syskon alla utom en här. Vi firade att Göran och Sara gift sig-för ett års sen bättre sent än aldrig.mamma och pappa var med en stund. Vi hade knytkalas. Paj, räkor och kräftor.

Det var en mysig kväll, blev rätt sent så i söndags sov vi länge allihop.

I går sa lilla A att vi var de sämsta föräldrarna för vi tvingade in honom 19,45 ALLA andra får ju vara ute längre. Han tänker inte på att han leker med 12-13 åringar.

I morse var han jätte trött och då kunde han förstå varför pappa och jag var så " hårda" med tiden.Alla tre var jätte sega i dag även jag.

Efter skjuts till skolan gick jag och Jessika en runda med hundarna sen tog jag Zack och gick till deras kntor. Där blej jag bjuden på frukost och sedan hem. Blev en promenad på ca 1,5 timme-skönt.

I dag ska jag arbetsträna 15,30-20,30

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0