personaldag

I går var jag ute och gick min timme på morgonen.lånade grannens mobil ¨å jag kunde lyssna på radio.I dag fick jag veta att det fanns på min egen mobil. När jag går där ute i skogen spelas det en bra låt och eftersom jag tror jag är ensam så sjunger jag med. Plötsligt står det ett gäng i en trädgård men de bara ler. Kanske man har glatt någon denna dag

I dag har vi haft personal dag 8-15 det var kul men jag var trött när jag kom hem. Stora A har varit hemma från skolan-huvudvärk. Kl 11 ringde han mig och fråga om han fick baka chokladbollar. Så sjuk var han. Men de var goda.

Lilla A hade fotbollsträning och jag skulle laga middag samtidigt som mellan A vill ha hjälp med läxa suck.

Bestämde mig för att idag hinner jag inte någon promenad. Men när jag diskat, plockat in tvätt  så kommer grannen och vi går min långa promenad-SKÖNT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0