röntgen

I dag var jag på sjukhuset igen. Denna gång med stora A som skulle göra magnetröntgen. Båtbenet var inte av men hade två sprickor i handleden. Får ha kvar gipset en vecka sedan tillbaka.Jag frågade om det inte var dumt att sitta vid datan och spela. Av min son fick jag en mördande blick och den unga läkaren(hade säkert inga barn) sa- Nej det är bra träning för fingrarna.

När vi kom hem frågade jag stora A om han ville till skolan-han trodde han ville hem och vila. När jag sa det blir ingen träning för fingrarna framför datan nu så ville han till skolan.

Fick sms av mellan A när hon var i skolan-gör pannkakor jag är sugen. När alla satt och åt gick jag ut  på min promenad- det var skönt I dag joggade jag lite också. Är jättestolt över mig själv.

Lilla A har varit i skolan och det gick bra.

Snart helg- ska bli skönt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0