rosa bandet

I dag köpte jag rosa bandet och satt på min väska köp det du med pengarna går till ett viktigt ändamål.På guldfynd har de olika smycken köp eller ge bort.


I morse hämtade jag Zack som vanligt och vi gick en timme. När vi började gå duggregna det men efter en halvtimme öppnade hemmlen sig. Jag var genomblöt när jag kom hem och tog ett varmt skumbad.


Min syster kom en stund på sin middagsrast och vi drack kaffe och prata-trevligt


I kväll gar lilla A bestämt middag-tacos, men först ska han på tennisträning.

Stora A ska till sjukhuset på måndag och ta av gipset.

Mellan A skulle varit hos doktorn i dag men vi avboka eftersom hon inte har ont längre. Hon spelade match i går gjorde 3 mål-bra de vann 7-1 tror jag.

Nu kom stora A han har lagt in musik på min ipod från mina cd skivor den bästa är Nannes.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0