zack

I morse vaknade lilla A av sig själv redan 6,30. de stora var värre att väcka. Men i dag är alla i skolan.Lilla A ska gå till sin f,d dagmamma efterskolan och hälsa på.Blir nog så att han ska vara där en till två dagar i veckan efter jul.

När jag lämnat lilla i skolan hämtade jag min kompis Zack och vi gick vår långpromenad. Blev stoppad av en trevlig kvinna som berättade hur berörd hon blivit efter reportaget.

På väg hem träffa jag en gammal klasskompis. När hon berätta hur hennes liv såg ut blev jag så otroligt tacksam över mitt eget liv. Anders kom högt upp  efter hennes berättelse om ett ex och far till ett av hennes barn. Vilka töntar det finns som vandrar kring här på jorden .Vuxna som bara tänker på sig själva och skiter i sina barn USCH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0