Lagom är bäst

I dag hade vi heldag på jobbet vilket innebär att vi planerar och går igenom nya och gamla regler.

Jag trodde jag skulle somna-inte för att det var ointressant men jag har de sista dagarna varit sjukt trött.
Lägger mig trött och vaknar trött. I morgon börjar jag kl 16 så jag ska sova ut och sen städa ovanvåning.Tog nedervåning efter jobbet i dag.

Har så ont i armen så jag vill bara ta bort den men längtar till måndag-hoppas sjukhuset kan ge mig hjälp-

I kväll har pojkarna tränat fotboll. Flickan har varit flera timmar hos mor mor och morfar.En kompis till min tjej kommer in och frågar vad hon gör-Hon skulle ha skrivit massa fula ord på sms. Dr riktiga vännerna hörde av sig och fråga vad hon syssla med så skönt för henne att mormor kunde bevisa att hon inte suttit vid datan. Nu har hon lärt sig att aldrig ge ut lösenord.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0