oturs mia

I tisdags kväll bad Anders mig gå in till grannen och låna en pensel.Lat som jag är tar jag ¨på mig foppatofflor.
Ute regna och snöar det. De har en fin trappa i sten och jag märkte när jag gick in att den var hal.
Förvirrad och glömsk som jag är så hann jag glömma det när jag skulle gå ut-Jag kom ner väldigt fort hann bara ta ett steg.

Min fot är röd blå svart och svullen-inte lätt att gå.Ringde min Anna så fort jag kom hem och jag storgrät. Var säker på att foten var bruten. Sån tur att hon inte var hemma. Hon kommer snart ångra att hon är sjuksköterska mem mem släkten är ju värst.

Ringde sedan syrran men hon slapp komma för då hade jag sansat mig. Har precis börjat jobba 75% då är det inte läge att sjukskriva sig igen. Jag får halta på.






 I går skulle jag på studiebedök på jobbet men blev hämtad hemma som tur var.

I dag har jag renbäddat två sängar ,dammat och dammsugit- ont i armen så sen var jag helt slut-Känner mig som 97 men men hjälper inte att gnälla.

Har fått tid till röngten 3 maj för att röntga rygg-hals.NU HOPPAS JAG ATT DET VARA ÄR EN NERV I KLÄM men jag vill inte åka själv. Ska hitta någon som kan följa med.

Kommentarer
Postat av: MICAH<3

sv:Hihi gud vad kul att du skriver! :D Tack så mycket <3

2010-04-22 @ 23:14:01
URL: http://www.micahs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0