UNDERBARA SOL OCH VÄRME

Har inte skrivit på länge men det beror på att jag inte kommit in på bloggen.
Gjorde bara ett försök för skojs skull och det funkade.


Vad har hänt sen sist?

Vi har firat en underbar påsk.

Min man har fyllt 50 och det firade vi med en rolig fest.
Tack alla som kom och tack till Anna och Emma som skötte all markservice.


Tack jessika och Martin för all hjälp innan och efter festen.

OJ höllpå att glömma det viktigaste- min systerdotter har fått en underbar dotter. Har tyvärr bara sett henne på bild men jag LÄNGTAR tills jag får gosa med henne.


StoraA har haft 2 hemska v med sin astma- men tack vare vår underbara doktor och sköterskor fick vi snadd hjälp.
Mellan A har "pojkvän" säger inget mer så har jag inget sagt.

Lilla A bara njuter av livet och har det gött.

Själv har jag problem med min arm- där jag tagit bort körtlar.Tanken CANCER kom på en gång men efter undersökning och en lugnande läkare mår jag bättre. Är mest rädd att värken inte ska försvinna, men men det finns värre saker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0