bada

I dag kom min systersons två barn till oss.Vi åkte till simhallen med anna och en familj till.Det var trevligt och fullt ös.Lilla tjejen showade för oss med dans och sång. När hon hade åkt ensam i den stora rutschkanan och anna fotat henne fråga anna får jag visa korten för mamma och pappa -då kom det ett bestämt NEJ- sen var det färdigfotat .Stora killen simmade och vi bollade i vattnet.
Mellan a hade kul med den andra familjens kille och mellan A var med mig och de mindre barnen.


När våra extra barn åkt hem ville lilla A ut på isen direkt för nu är det spolat här hemma. Har redan försökt få in honom en gång men nu får jag gå ut och tvinga hem honom. Här är 10-

Snart är det slut på lovet och det ska bli skönt att komma in i normala gängor igen.Alla behöver struktur och vi behöver komma i säng på kvällen och upp på morgonen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0