en väntan utan slut

Körde barnen till skolan sen gick jag och zack vår runda i skogen. När jag kommit halvvägs får jag sms av min systerdotter - hoppas du inte ätit ännu jag kommer med frallor. Så disträ som jag är så hade jag glömt att hon skulle komma och sätta bilen hos oss. jag gick snabbare vilket inte var så lätt i snön men hem kom jag och fick bra motion på köpet.

Vi åt frukost och när hennes svärföräldrar hämtat henne åkte jag för att handla. plötsligt ringer mobilen och som vanligt hann jag inte ta den i väskan- hemligt nr sen har jag väntat hela dan med mobil bredvid mig.

Det var säkert min läkare som ringde men men jag hoppas han ringer i morgon igen.

Här har varit fullt upp mellan A packar och står i eftersom hon ska till göteborg i morgon.

Vi har även hamnat i konflikt men löst det och det känns skönt.

Med resten av familjen är det bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0