fredag

i dag vaknade jag av ett sms av Anders- är du vaken? undrar vad han gjort om jag inte svarat.Men han ville inte väcka lilla A som är sjuk och sov hos mig.
Gjorde frukost till de stora och sen städade jag lite damma och dammsög.

Hämta de stora efter skolan och en kompis till mellan a som skulle sova hos oss men sen skulle de sova ensamma hos kompisen.Först åt de middag här Anders plankstek och glass med maränger och grädde till efterrätt.

Minsysterdotter Anna och Emma och min fd svåger Stefan kom också-trevligt.

Vi är hundvakt så i dag har jag kommit ut nu är det -9 och jag och Zack har gått nattrundan.
Jag och emma , anna och lilla A gick en runda innan i kväll.

Anders är trött men det är inte så konstigt eftersom han åkte till jobbet 03,00 i morse.Skulle jobba i en ica affär och var tvungen vara är innan kunderna kom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0