måndag morgon

i dag fick Anders gå upp redan 05.00.jag har inte hört ett dugg. Jag och lilla sov till 10,00 och kl 13 väckte vi mellan A . Stora A har sovit borta ännu en natt men kom hem i kväll och åt middag. Sedan ska han duscha och sen direkt i säng.

Mellan A är hos en kompis, lilla skulle gå på bio kl 16 trodde jag men filmen börja 15,30 så han får gå i morgon i stället.

Jag är genom förkyld och har tagit det lugnt i dag. Bara tvättat lite och dammat.

Kom ett brev från landstinget- jag blev jätteglad men nej det var tid till lilla,s ögonläkare.Jag SKA HA tid denna vecka annars ringer jag och tjatar.
I morgon blir det jobb i gen sen ledig onsdag jobb torsdag sen ledig hela helgen -skönt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0