nyår

jag började jobba 12,30 och vi har haft en kanon kväll.Trevliga social flickor, god mat godis chips och läsk.

Om allt var lugnt kunde jag sluta kl 22 men jag stannade till 23 gillar våra tjejeroch se dem så tacksamma och nöjda.

Stora A hittade inte sina nya jeans så han vägra följa med Anders och lilla och mellan på fest. Han åkte till mormor och morfar.
Anders hade sagt att då fick han sova där men eftersom jag tror det kan ligga lite annat bakom hämtade jag honom kl 23,30 körde hem honom och han gjorde pommes och kebabsås.
Jag åkte vidare till festen där min familj var. Lilla A hade åkt skridskor som han älskar och smällt några små smällare.Stora hade träffat en kompis en stund som bor nära pia och morgan.

Efter raketer blev det champagne och risa"la malta-gott.Anders sa att allt varit jätte gott under hela middagen


Vi körde emelie och andreas hem eftersom han bor nära oss och i bland kör emelie kör oss.Ge och ta är det bästa

När vi kom hem gick stora a ut med lilla och sköt några smällare tillsammans sen somnade lilla gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0