positivt besked

En helt vanlig morgon men ändå inte. Tycker att jag var lugn i går- resonerade med mig själv- hade provet varit neg hade tomas ringt igen.
Körde barnen till skolan- zack följde medsen gick vi en halvtimme på området.

Hem åt frukost duscha sen till min läkare peter som jag har här på vårdcentral.

När jag kom in till honom sa jag att mobilen är på om Tomas ringer-han sa bara Mia jag har kollat på data allt är bra.

Tack gode Gud jag vill vara med länge till se mina älskade barn växa upp.
Det var ett bra besök hos Peter och jag börjar jobba halvtid nästa vecka -känns bra.

När jag kom hem låg där ett brev från Tomas som berättar resultat och talar om att han sökt mig i går.

Hämtar mellan och stora i skolan. Kör till Laholm så mellan kan åka till g-borg.Stora och jag kör till Halmstad där han köper jeans.
Lilla är hos en kompis.

I kväll blir det pizza, vin godis och chips, när lilla kommer hem från hobbyn.

Fråga Anders om han varit orolig och det hade han skönt för mig att han inte visar det-jag trodde han var helt säker på att jag var frisk men nu kunde han säga hur han kännt det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0