röntgen

Nu varde tett tags sen jag skrev.Har inte kommit in på  min blog     på längemen det funkar påmellans data.

Vi har haft en underbar helg.Ifredags köpte vi hempizza, kebabtallrik och kinamat till mig

På lördagen sovvilänge sedan åkte vi tillsimhallen bada, bubbla och basta.

På kvällen kom en kompis med sin dotter och vi gjorde en god middag till alla utan mellan A hon följde med sin kompis och hennes familj på restaurang hon hade med alla pengar tillbaka hem. Men hon hade ätitgod plankstek. Sedan ringde flickorna när de varit på konsumköpt godisoch läsk och vikörde hem demtill kompisen där de skulle sova.


Nu har jag varit i kontakt med försäkringskassan som när hon fick veta attjag sjukskrevmig förra veckan och tog semester denna eftersom jag mår dåligt.Då fick jag rådet att gåtill läkaren som får sjukskriva mig första veckan helt och sedan sjukskriva mig 50 mars ut. Min chef har gjortettbra schema tillmig.


I morse kom min underbara bror och efter enstund min underbara systerdotter . Vi åt frukost tillsammansoch sedan körde vi tillväxjö.På väg in till sjukhuset blev det jobbiga känslor men i detta sällskap blev det många goa skratt. Jag fick vätska i kroppen sedan tre timmars vänta dåvi drack kaffe, vidare tillkina restaurang mer prat och skratt.Sedan röntgen som tog sin lilla tid sen HEM. Vi stannade på jyski ljungby för jag ville ha nya sovkuddar. Hade tur det var extra pris.Nu väntar jag bara på¨svaret.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0