sjukskriven igen

Första gången jag hoppas att det är influensa på gång i min kropp.
Nu har jag varit förkyld och trött så länge så nu orkar jag inte jobba.
Pratade med chefen i dag och hon tyckte jag skulle vara hemma denna vecka och en månad framöver . Sen tyckte hon jag skulle börja jobba halvtid igen.Själv vet jag inte vad jag vill mer än att jag vill må bra
Ska till min doktor i morgon, vill ta lite prover.

Har en dröm till och det är att vakna upp, barnen är vuxna har utbildning och jobb. Har egna mysiga familjer och jag och Anders blir gamla tillsammans.

Jag är så trött på att vara trött.Trodde man var på g nu när man börjat jobba 75 % men men nu är man tillbaka på ruta ett. En sak är säker man styr inte själv varken på det fysiska eller psykiska planet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0