trettondagsafton

Denna kväll brukar vi blev bortbjudna eller ha vänner här. Min vän Lessika ringde i går och ville skulle komma i kväll.men eftersom jag jobba gick det inte men vi ska till dem på fredag,Men enligt mig är det vår tur att bjuda men så ser inte jessika på det.Ska jag vara ärlig känns det skönt att bli bortbjuden- jag med alla mina oroliga tankar och för tillfället jätte förkyld.

I dag fick jag min kallelse 20 jan kl 11 i växjö.Anders får fälja med för först ska de spruta in vätska i kroppen sen får jag vänta tre timmar.Känns som att jag har gjort detta sjukhus tillräckligt mycket så jag vill ha Anders att hålla i hand när ångesten kommer.

Samtidigt är där säkert 20 underbar personal som jag skulle vilja krama om.
Nu när jag själv börjat jobba 75%så blir änglapersonalen ännu större i mina ögon.De på cellgift och strålning vecka efter vecka och varje gång fick jag känna mig unik och speciell.Att de bara orkar.

I dag har lilla varit hos mormor mesta av dagen åkt skridsko varit på bio.Även hunnit leka med en kompis och skulle sova över men efter ett tag ångra han sig och ville hem. När kl var 21 ville han till mormor och morfar och sova
Tur att hans pappa har tålamod i bland .

vi får se hur det blir här hemma om en timme för jag har sagt att de stora ska i säng senast 24 ska försöka orka hålla mig vaken Anders sover redan i soffan
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0