var tar helgen vägen?

Jag fattar ingenting, nyss var det fredag nu är det måndag kväll.
I fredags kväll var vi hos Jessika och Martin och åt gott (som alltid )
jessika och lilla A sjöng karaoke de var jätteduktiga.
mellan A var med Johanna och stora sov en stund i soffan.
Stora gick hem vid 22 jag gick hem med lilla vid 23 och mellan och Anders kom hem 24.
Lilla A hade badat och åkt skridsko hela dagen så han var helt slut.
han var med en kompis och åkte skridsko först mellan 14,30- 17,30 hem och äta och sen åka 18,15-20,30.
En  varm dusch sen somna han gott.

På lördag kvällen åt vi god mat hemma sen gick vi till grannen tog ett glas vin. Sedan spolade vi isen tillbaka till grannen och värmde oss med en raki.

I går fick jag mens och det har jag inte haft många ggr sedan "skitsjukdomen" så i går låg jag och mellan A i soffan och titta på film hela dagen.Det blir värsta niagarafallet när väl mensen kommer.Man sitter på toa eller står i duschen.SKIT JOBBIGT

I dag har jag jobbat men fick börja 15 istället för 12,30 vilket var skönt.Min förkylning släpper inte så jag ska kanske vara hemma onsdag och torsdag och jobba söndag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0