fotbollsfamilj

Sist jag skrev hade lilla match.De vann med 7-2 lilla gjorde 4 mål.Sen hade de en match till-låg under med 4-1 då blev lilla arg och det blev 4-3 till det andra laget. Ett av dessa mål gjorde lilla.

I går jobbade jag 10-22 och började 08 i morse- jag bara kände att jag orkar inte åka hem. Jag lånade syrrans lägenhet hon jobbade natt.


En sak kan jag lova- nästa gång jag blir arg på min älskade man ska jag bita i hop-ALDRIG bo i lägenhet.

Jag hinner inte parkera förrän en tant kommer fram- vem är du ? här får du inte stå-jag förklarar att det är min systerdotters parkering då säger hon ok.

kl 03 kommer tidningen , han klampar i trappan och smäller igen dörren. KL 6 ringer grannens väckarklocka I 20 min jag hör när han kissar och spolar.

Nej då står jag hellre ut med Anders snarkningar för honom kan jag slå till.

I morgon är vi alla lediga och på kvällen ska vi fira Johanna 13 och Emelie 20 innan dess ska vi träffa mamma och pappa.

På lördag kommer Göran och Sara -trevligt det var länge sen vi sågs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0